KRAKÓW 2018

Szanowne Druhny, Szanowni Druhowie!

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje organizacyjne dot. zbiórki dla grona instruktorów harcerskich aktywnie prowadzących pracę wychowawczą z dziećmi i młodzieżą w latach 70-tych i 80-tych w duchu zasad i wartości przedwojennego Harcerstwa.

Zapraszamy do lektury!

 

PROGRAM

26 maja (sobota)

g.11.00-13.00 - rejestracja uczestników i poczęstunek w UM Krakowa. Uczestnicy dostają: identyfikator, program zbiórki, przydział do grupy.  Możliwość dystrybucji harcerskich materiałów / śpiewniki, opracowania historyczne /.

g.13.00-13.30 - oficjalne rozpoczęcie zbiórki w sali posiedzeń Rady Miasta Krakowa.

g.13.30-14.00 - przejście w grupach na spotkania w harcówkach. Grupy pilotują przedstawiciele środowisk.

g.14.00-16.00 - spotkania w harcówkach

g.16.00-16.30 - przejście do Muzeum AK

g.16.30-17.15 - obiad i integracja

g.17.15 -17.25 - wspólne zdjęcie

g.17.30-19.00 - spotkanie plenarne w sali kinowej

g.19.00-19.15 - przerwa

g.19.15- 20.30 - kominek w sali głównej


27 maja (niedziela)
 

g.10.00-11.00 - msza na Wawelu w intencji Ruchu Harcerskiego, odprawia ks. bp Kazimierz Górny.

g.11.00-11.30 - przejście do parku im. H.Jordana pod pomnik Andrzeja Małkowskiego.

g.11.30-12.00 - złożenie kwiatów
!


KOSZT

Koszt udziału w zbiórce wynosi 100 zł/os. płatne przelewem w terminie do 15 maja na poniższe konto:

03 2130 0004 2001 0581 1153 0005
Fundacja Harcerstwa Drugiego Stulecia
Pl. Hallera 5 lok 14A
03-464 Warszawa

Tytuł wpłaty: DAROWIZNA Kraków + imię i nazwisko
(jeśli wpłata za więcej niż jedną osobę, należy wymienić wszystkie nazwiska)

 

Terminowe wniesienie opłaty będzie warunkiem zakwalifikowania do udziału w Zbiórce.
W ramach wniesionej opłaty Organizatorzy zapewniają materiały programowe, drobny poczęstunek w trakcie zbiórki, sobotni obiad oraz pamiątkowy znaczek dla uczestników.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Dojazd na miejsce Zbiórki, zakwaterowanie, transport po Krakowie oraz wyżywienie (poza sobotnim obiadem) uczestnicy organizują i opłacają we własnym zakresie.

ZGŁOSZENIA

Udział w zbiórce należy potwierdzić wypełniając w terminie do 15 maja formularz zgłoszeniowy.


PYTANIA

Pytania dotyczące zbiórki można kierować do sekretariatu na adres mailowy fhds.dzieje@fhds.pl.